ضد آب کننده سیلیکونی(محافظ نما)  ۳۰۰۰۰

NANO TECHNOLOGY OPTIMAL (ONS 30000)

موارد مصرف نانو پایه حلال آماده به کار ۳۰۰۰۰

سنگ ، آجر ، گچ ، بتن ، نفوذ در سطوح افقی ، عمودی و ریز ترک ها

مزایا

پایه حلال ، نفوذی و بدون تغییر رنگ ، ضد آب سازی سطوح ، مقاوم در برابر اشعه  UV، اجرای سریع و آسان ، برای استفاده داخلی و خارجی ، مقاوم در برابر باران های اسیدی ، دوستدار محیط زیست ، خاصیت آبگریزی با قابلیت تنفس

آماده سازی سطح

ابتدا سطح را کاملا تمیز کرده و با پمپ آب فشار قوی شستشو دهید. سطح آماده شده را پس از آن که بطور کامل بعد از مدت ۷ الی ۱۰ روز خشک شد (ملاک فقط خشک بودن سطح کار است) ، آماده اجرای ضد آب سازی می باشد.

نکات اجرا

  1. ابتدا محتوی ظرف را تکان دهید . سپس محلول را بدون مخلوط کردن با هیچ چیز دیگری روی سطح عاری از گرد ، غبار، چربی و خشک توسط قلم مو یا اسپری روی سطح اعمال نمایید.
  2. قبل از اجرای این محلول روی کل سطح، الزاما روی یک قسمت از سطح تست انجام دهید و پس از اطمینان یافتن از عدم اثر سوء ، آن را انجام دهید.
  3. سطح پوشش دهی : برای آجر هر لیتر ۴ متر مربع و برای سنگ ۸ متر مربع می باشد . (پوشش واقعی به خلل و فرج سطح بستگی دارد)
  4. به منظور سخت شدن و افزایش پایداری پوشش محلول مدت ۲۴ ساعت بعد از اجرا ، زمان نیاز است . در این مدت بهتر است از رفت و آمد و رطوبت روی سطح اجرا شده خودداری کنید.

شرایط نگهداری

محلول را در جای خشک و خنک در دمای بین ۵ تا ۴۵ درجه سانتیگراد به دور از نور خورشید، گرما ، منبع جرقه ، باران و آب های جاری نگهداری کنید . بعد از هر بار استفاده درب آن را محکم ببندید چرا که امکان واکنش آن با رطوبت هوا وجود دارد.

عمر مفید

در شرایط نگهداری فوق ، این محصول تا حداقل دو سال قابل استفاده است.