نانو چوب OCW 35000

NANO TECHNOLOGY OPTIMAL (OCW 35000)

 

معرفی نانو چوب OCW 35000

این محصول یک نانو پوشش نفوذی و دوستدار محیط زیست است که مواد پایه آن نانوسیلیکا اصلاح شده و سیلان ها می باشد. این محصول با ممانعت از نفوذ آب به درون سطوح چوبی، ترموود، نئوپان، و ام دی اف این سطوح را در برابر پوسیدگی و آلودگی محافظت می کندو از این طریق باعث بهبود خواص و افزایش ماندگاری و عمر این سطوح می شود. علاوه بر این، با استفاده از این پوشش می توان خواصی مثل تمیزکنندگی آسان، لکه بری، افزایش کیفیت و کارائی سطوح مذکور را در سطوح داخلی و خارجی ساختمان ها به وجود آورد. این پوشش  همچنین از پوسته پوسته شدن سطوح چوبی و باد کردن آن در مکان های مرطوب و خیس مانند سرویس بهداشتی، آشپزخانه و سونای خشک جلوگیری می کند. این پوشش در برابر اشعه خورشید مقاوم بوده و دچار زردشدگی، ماتی و ترک نمی شود.

مشخصات فیزیکی

حالت ظاهری: بی رنگ

وزن مخصوص: ۰٫۸۵ گرم/ سانتی متر مکعب

PH:  ۴-۳

روش اعمال: اسپری، قلم مو و پولیش

موارد مصرف

چوب های رنگ شده و خام، ترموود، درب های سرویس بهداشتی، آشپزخانه، سازه های سونای خشک، سطوح عمودی،ام دی اف، و پارکت

مزایا

پایه حلال ، نفوذی و بدون تغییر رنگ ، ضد آب سازی سطوح ، مقاوم در برابر اشعه  UV، اجرای سریع و آسان ، برای استفاده داخلی و خارجی ، مقاوم در برابر باران های اسیدی ، دوستدار محیط زیست ، خاصیت آبگریزی با قابلیت تنفس، و ضد ترک خوردگی، پوسیدگی و بادکردگی چوب درمکان های مرطوب و خیس

نکات اجرا

  1. ابتدا محتوی ظرف را تکان دهید تا کاملا یکنواخت شود. سپس محلول را بدون مخلوط کردن با هیچ چیز دیگری روی سطح عاری از گرد ، غبار، چربی و خشک توسط قلم مو یا اسپری روی سطح اعمال نمایید و سپس پولیش کنید. در صورت وجود رنگ های قدیمی سطح را سمباده کشیده و بعد از تمیزکاری پوشش دهی را انجام گیرد. برای حصول نتایج بهتر لازم است بعد از حدود ۲۰ دقیقه تکرار کنید.

  2. قبل از اجرای این محلول روی کل سطح ، الزاما روی یک قسمت از سطح تست انجام دهید و پس از اطمینان یافتن از عدم اثر سوء ، آن را انجام دهید.

  3. سطح پوشش دهی : برای چوب های رنگ شده و ترموود ۳۰ تا ۳۵ مترمربع می باشد (پوشش واقعی به خلل و فرج سطح بستگی دارد).

  4. به منظور سخت شدن و افزایش پایداری پوشش محلول مدت ۲۴ ساعت بعد از اجرا ، زمان نیاز است . در این مدت بهتر است از رفت و آمد و رطوبت روی سطح اجرا شده خودداری کنید.

شرایط نگهداری

محلول را در جای خشک و خنک در دمای بین ۵ تا ۴۵ درجه سانتیگراد به دور از نور خورشید، گرما ، منبع جرقه ، باران و آب های جاری نگهداری کنید . بعد از هر بار استفاده درب آن را محکم ببندید چرا که امکان واکنش آن با رطوبت هوا وجود دارد.

عمر مفید

در شرایط نگهداری فوق ، این محصول تا حداقل یک سال قابل استفاده است.