ضد آب کننده نفوذی(محافظ نما)   ONW 18000

NANO TECHNOLOGY OPTIMAL (ONW 18000)

 

موارد مصرف نانو پایه آب خالص  ONW 18000

سنگ ، آجر ، گچ ، بتن ، نفوذ در سطوح افقی ، عمودی و ریز ترک ها

مزایا

پایه آب ، بدون تغییر رنگ و نفوذی ،  ضد آب سازی سطوح ، مقاوم در برابر اشعه UV ، اجرای سریع و آسان ، بدون بو و عوارض شیمیایی ، برای استفاده داخلی و خارجی ، مقاوم در برابر باران های اسیدی ، دوستدار محیط زیست ، خاصیت آبگریزی با قابلیت تنفس

آماده سازی سطح

ابتدا سطح را کاملا تمیز کرده و با پمپ آب فشار قوی شستشو دهید. سطح آماده شده را پس از آن که بطور کامل بعد از مدت ۷ الی ۱۰ روز خشک شد (ملاک فقط خشک بودن سطح کار است) ، آماده اجرای ضد آب سازی می باشد.

آماده سازی محلول

ابتدا محتوی ظرف را تکان دهید . جهت رقیق سازی مقدار یک کیلوگرم محلول را با ۲۰ برابر آب دارای سختی کمتر از ۳۰۰ و یا آب مقطر مخلوط کنید . محلول آماده شده را روی سطح عاری از گرد و غبار و چربی با استفاده از قلم مو یا اسپری اجرا نمائید . بعد از مخلوط کردن ، محلول می بایستی در کمتر از ۴۸ ساعت استفاده شود چون بعد از این مدت امکان فاسد شدن محلول وجود دارد.

نکات

  1. قبل از اجرای این محلول روی کل سطح، الزاما روی یک قسمت از سطح تست انجام دهید و پس از اطمینان یافتن از عدم اثر سوء ، آن را انجام دهید.

  2. سطح پوشش دهی محلول آماده شده : برای آجر ۷۰ تا ۹۰ متر مربع و برای سنگ ۹۰ تا ۱۲۰ متر مربع می باشد (پوشش واقعی به خلل و فرج سطح بستگی دارد).

  3. هیچ گاه استفاده از محلول را به صورت نیمه کاره رها نکنید . همیشه آن قدر به کار ادامه دهید تا سطح کاملا اشباع شود ( تا ۲ یا ۳ دقیقه بعد از اسپری کردن دیگر جذب ندارید و نباید روی سطح اشباع شده محلول را اجرا نمود) این کار باعث می شود تا سطح در برابر آب مقاوم سازی شده و زمانی که سطح خشک شد دیگر به محلول اجازه جذب نمی دهد .

  4. به منظور سخت شدن و افزایش پایداری پوشش محلول مدت ۲۴ ساعت بعد از اجرا ، زمان نیاز دارد . در این مدت بهتر است از رفت و آمد و رطوبت روی سطح اجرا شده خودداری کنید.

شرایط نگهداری

محلول را در جای خشک و خنک در دمای بین ۵ تا ۴۰ درجه سانتیگراد به دور از نور خورشید ، گرما ، منبع جرقه ، باران و آب های جاری نگهداری کنید. بعد از هر بار استفاده درب آن را محکم ببندید چرا که امکان واکنش آن با رطوبت هوا وجود دارد.

عمر مفید

در شرایط نگهداری فوق ، این محصول تا حداقل دو سال قابل استفاده است.