پوشش جلا دهنده(محافط نما)  OW 5000

NANO TECHNOLOGY OPTIMAL (wax OW 5000)

موارد مصرف رزین پایه آب  OW 5000

سنگ ایستاده نما ، آجر ، سفال ، بتن ، کاهگل ، برای سطوح عمودی

مزایا

پایه آب ، با تغییر رنگ مات یا مرطوب ، ضد آب سازی سطوح ، مقاوم در برابر اشعه  UV، اجرای سریع و آسان ، برای استفاده داخلی و خارجی ، مقاوم در برابر باران های اسیدی ، دوستدار محیط زیست ، بدون زردگرائی، قابل شستشو ، آنتی باکتریال و مانع رشد و نمو هرگونه قارچ و کپک ، فاقد اثر پوسته پوسته شدن و ورقه شدن به مرور زمان

آماده سازی سطح

ابتدا سطح را کاملا تمیز کرده و با پمپ آب فشار قوی شستشو دهید. سطح آماده شده را پس از آن که بطور کامل بعد از مدت ۷ الی ۱۰ روز خشک شد (ملاک فقط خشک بودن سطح کار است) ، آماده اجرای ضد آب سازی می باشد.

نکات اجرا

  1. ابتدا محتوی ظرف را تکان دهید . وسپس محلول را روی سطح عاری از گرد ، غبار، چربی ، و خشک توسط قلم مو یا اسپری روی سطح اعمال نمایید.

  2. قبل از اجرای این محلول روی کل سطح، الزاما روی یک قسمت از سطح تست انجام دهید و پس از اطمینان یافتن از عدم اثر سوء ، آن را انجام دهید.

  3. سطح پوشش دهی : برای آجر هر لیتر ۴ متر مربع و برای سنگ ۶ متر مربع می باشد . پوشش واقعی به خلل و فرج سطح بستگی دارد و برای پوشش دهی بهتر می توان با فاصله زمانی ۶۰ دقیقه لایه دیگری ایجاد نمود (با توجه به سطح ، می توان تا یک برابر با آب محلول مخلوط نمود و متراژ بیشتری اجرا نمود).

  4. به منظور سخت شدن و افزایش پایداری پوشش محلول مدت ۲۴ ساعت بعد از اجرا ، زمان نیاز است . در این مدت بهتر است از رفت و آمد و رطوبت روی سطح اجرا شده خودداری کنید.

شرایط نگهداری

محلول را در جای خشک و خنک در دمای بین ۵ تا ۳۵ درجه سانتیگراد به دور از نور خورشید، گرما ، منبع جرقه ، باران و آب های جاری نگهداری کنید . بعد از هر بار استفاده درب آن را محکم ببندید چرا که امکان واکنش آن با رطوبت هوا وجود دارد.

عمر مفید

در شرایط نگهداری فوق ، این محصول تا حداقل دو سال قابل استفاده است.